خانه / رول گونی پلاستیکی / مرکز فروش گونی ساختمانی ارزان در قزوین

مرکز فروش گونی ساختمانی ارزان در قزوین

گونی پلاستیکی دست دوم ساختمانی جهت حمل و نقل نخاله های ساختمانی و یا جابجایی محصولات کشاورزی بسیار کاربرد دارد. فروش گونی ساختمانی به صورت متری و رولی جهت پوشش نمای ساختمان ها در کرج و قزوین و مشهد و..   رواج دارد.

در این مقاله می خوانید؛

کیسه جامبو درچه ابعاد و مدل های تولید می گردد ؟

قیمت گونی جامبو دست دوم در سنندج و کرمانشاه چه تفاوتی دارد؟

قیمت فروش گونی ساختمانی متری در قزوین چقدر است ؟

گونی دست دوم آردی و شکری چه کاربردهایی دارد؟

……..

فروش گونی ساختمانی

کیسه جامبو درچه ابعاد و مدل های تولید می گردد؟

جامبو بگ جهت حمل و نقل بسیاری از محصولات فلزی و پودر حجم و وزن زیاد استفاده می شود. تولید  بیگ بگ یا کیسه های جامبو در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتریان و نوع سفارش انجام می‌شود. کارخانجات تولید کیسه جامبو در شهرهای اراک و تهران و اصفهان و تبریز و دیگر شهرها فعالیت می‌کنند . کیسه جامبو توانایی تحمل وزن بار از ۵۰۰ کیلو تا ۳۰۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد. استفاده از کیسه جامبو در صنایع مختلف بسیار کاربرد پیدا کرده است. در ابعاد مختلف قابل تولید می باشد. برخی از ابعاد تولید کیسه جامبو عبارتند از:

فروش گونی جامبو

  • ۸۰در۸۰در۱۰۰
  • ۸۰در۸۰ در۱۱۰
  • ۹۰در۹۰در۱۱۰
  • ۹۰در۹۰در۱۲۰
  • ۹۰در۹۰در۱۳۵
  • ۹۰در۹۰در۱۶۰
  • ۹۵در۹۵در۱۱۰
  • ۹۵در۹۵در۱۲۰
  • ۹۵در۹۵در۱۳۰
  • ۹۵در۹۵در۱۵۰
  • ۹۵در۹۵در۱۸۰
  • ۹۵در۹۵در۲۰۰
  • و…

فروش گونی جامبو

قیمت گونی جامبو دست دوم در سنندج و کرمانشاه چه تفاوتی دارد؟

کیسه های جامبو با توجه به ضخامت و کیفیت آنها قابل استفاده تا چند بار برای حمل و نقل مواد و محصولات را دارا می باشند. معمولاً کیسه جامبو پس از تخلیه در صورتی که سالم باشد جهت انبار کردن و حمل و نقل موقت محصولات و مواد اولیه در معادن و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. کیسه جامبو دست دوم در ابعاد مختلف و برای حمل و نقل با وزن های متفاوت کاربرد دارد .جهت استعلام قیمت کیسه جامبو دست دوم مورد نیاز خود در شهرهای سنندج و کرمانشاه و خرم آباد و دیگر شهرها می توانید با مشاورین فروش مجموع تماس گرفته و انواع کیسه جامبو دست دوم مورد نیاز خود را تهیه نمایید. قیمت کیسه جامبو دست دوم در سنندج و کرمانشاه و خرم آباد با توجه به عوامل مختلفی مشخص می‌شود که برخی از این عوامل عبارتند از:

فروش گونی جامبو

  1. میزان پوسیدگی آن
  2. تعداد بندها نوع درب
  3. نوع کف
  4. نوع درب
  5. ابعاد جامبوبگ
  6. میزان تحمل بار
  7. نوع دوخت
  8. لمینت بودن
  9. و…

جهت خرید عمده کیسه جامبو دست دوم با کیفیت عالی و قیمت مناسب زیر قیمت بازار در کرمانشاه سنندج و همدان و تهران و اصفهان می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید.

 

قیمت فروش گونی ساختمانی متری در قزوین چقدر است؟

استفاده از گونی رولی جهت پوشش نمای ساختمانها و مسقف کردن پروژه‌های عمرانی و باستانی کاربرد دارد. یکی دیگر از کاربردهای رول گونی ساختمانی جهت فضاسازی و حصار کشی در پروژه های راهسازی و عمرانی می باشد. قیمت فروش گونی ساختمانی نما در قزوین و زنجان و کرج و .. با توجه به ابعاد آن و جنس آن متفاوت باشد. گونی ساختمانی در ابعاد مختلف دو و سه و چهار متری به فروش میرسد .رول گونی نما در انواع مختلف تولید می شود که عبارتند از:

فروش گونی ساختمانی

  1. رول گونی ساختمانی ضد آب
  2. رول گونی ساختمانی ضد آفتاب
  3. رول گونی ساختمانی ساده
  4. رول گونی ضد آب و ضد آفتاب

گونی ساختمانی معمولاً در رنگهای مختلفی مانند آبی و الوان و طوسی و سفید تولید می گردد. رنگ رول گونی نما در قیمت فروش گونی ساختمانی تاثیری ندارد. جهت استعلام قیمت فروش گونی ساختمانی در قزوین و کرج و … در ابعاد و متراژ مورد نظر خود می توانید به ابزار فروشی ها و مصالح فروشی ها مراجعه نمایید. جهت خرید و فروش گونی ساختمانی به صورت عمده می توانید به کارخانجات گونی بافی در تبریز و تهران و قزوین و اراک و دیگر شهرها مراجعه نموده یا با مشاوران فروش مجموعه تولید آوید  در تمام ساعات شبانه روز به صورت آنلاین و اینترنتی تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

فروش گونی رولی

گونی دست دوم آردی و شکری چه کاربردهایی دارد؟

در بسیاری از شهرها مانند تبریز و بوشهر و همدان و سنندج و خرم آباد و تهران بسیاری از افراد اقدام به خرید و فروش انواع کیسه گونی دست دوم می نمایند. در کارخانجات مختلف کیسه‌های گونی مواد اولیه پس از تخلیه در صورتی که سالم باشدبعنوان  دست دوم به فروش میرسد . در صورتی که پاره شده باشد به عنوان ضایعات فروخته میشود. گونی  دست دوم آردی و شکری معمولاً بسیار کاربرد دارد و در کارگاه ها و صنایع مختلف از گونی آرد و شکری با توجه به ابعاد مناسب آن استفاده می شود. استفاده از کیسه های گونی دست دوم آردی و شکری با توجه به قیمت مناسب آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. برخی از مصرف کنندگان کیسه های دست دوم آردی و شکری عبارتند از:

فروش گونی ساختمانی

  • پیمانکاران ساختمانی: که جهت جابجایی و حمل و نقل نخاله ساختمانی به خارج از پروژه و یا به اطراف شهر از کیسه های گونی آردی دست دوم استفاده می کنند.
  • کشاورزان :که معمولاً در فصل برداشت سیب زمینی و پیاز و محصولات دیگر از کیسه های آردی و شکری دست دوم سالم جهت حمل و نقل محصولات از زمین کشاورزی تو انبار استفاده می کنند.
  • تراشکاران و قطعه سازان : جهت جابجایی قطعات تولید شده در بخش‌های مختلف کارخانه برای آبکاری و تراشکاری و رنگ کاری از کیسه‌های گونی دست دوم آردی یا شکری استفاده می‌کنند تا هزینه های تولید کاهش یابد.

فروش گونی ساختمانی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی ساده

قیمت فروش گونی ساده و لمینت در اراک از 98 تا 1403

تولید انواع گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی انجام می‌شود. قیمت فروش گونی ساده و …

%year%| همه حقوق وب سایت برای %site% محفوظ است
مشاوره در واتساپ