خانه / کیسه جامبو / قیمت فروش گونی ساده و لمینت در اراک از 98 تا 1403

قیمت فروش گونی ساده و لمینت در اراک از 98 تا 1403

تولید انواع گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی انجام می‌شود. قیمت فروش گونی ساده و لمینت در کارخانجات تهران و اراک و اصفهان و مشهد و سنندج و کرج و دیگر شهرها متفاوت باشد.

در این مقاله می خوانید:
فرایند تولید گونی پلاستیک لمینت چگونه باشد ؟

قیمت فروش گونی ساده و لمینت در اراک در مرداد ۱۴۰۰ چه تفاوتی دارد؟

کیسه جامبو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مرکز خرید و فروش گونی ساده در بندرعباس و بوشهر 

فروش گونی ساده

فرایند تولید گونی پلاستیکی لمینت

در سال‌های اخیر کارخانه گونی بافی متعددی در سراسر ایران و در شهرهای مختلف مانند تبریز و اصفهان و اهواز و شیراز و کرج و مشهد تهران و …. راه‌اندازی شده‌اند.  کارخانجات گونی بافی با توجه به نوع ماشین آلات گونی بافی با کیفیت های مختلفی و در ابعاد متفاوت تولید می نمایند. ماشین آلات هندی و کره ای و چینی و اتریشی در کارخانجات گونی بافی های ایران استفاده می شود .بالاترین کیفیت تولید رول کیسه گونی ساده و لمینت مربوط به ماشین آلات خط تولید اتریشی یا آلمانی می باشد.

فروش گونی ساده

رول گونی پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن تهیه می‌شود و در ابعاد ۳۰ سانت تا ۲۰۰ سانت قابل تولید می باشد. فرآیند تولید رول گونی لمینت در کارخانجات قدیمی با کارخانجات اتوماتیک جدید اروپایی تفاوت هایی دارد. اما اصول کلی تولید کیسه گونی و رول گونی پلاستیکی لمینت به شرح زیر می باشد:

  1. ریسندگی: در این مرحله مواد اولیه پلی پروپیلن به همراه مواد افزودنی دیگر مانند کربنات و رنگدانه ها درون دستگاه اکسترودر ذوب شده و در نهایت به صورت الیاف از دستگاه خارج شده و در تونل آب یا باد سرد می شود.
  2. بافندگی :پس از تولید الیاف به صورت قرقره درون شاتل های گونی بافی قرار گرفته و گونه گردباف در ابعاد مختلف رنگ های متفاوت تولید می گردد.
  3. لمینت کردن :پس از بافته شدن رول گونی در بخش لمینت یک لایه پلی اتیلن بر روی دو طرف رول گونی پلاستیکی ذوب و چسبانده می شود.
  4. چاپ گونی: در این بخش روی گونی پلاستیکی در دستگاه ماشین آلات چاپ قرار گرفته و در رنگ ها و کیفیت های مختلف چاپ برند و مشخصات محصول بر روی آن انجام می شود .
  5. دوخت و برش :در این مرحله با گونی لمینت پس از تولید و چاپ در ابعاد مشخص با توجه به سفارش مشتری برش خورده و دوخته می شود.

فروش گونی ساده

جهت سفارش تولید انواع کیسه گونی لمینت در ابعاد مختلف می توانید با مشاورین فروش مجموعه در تمام ایام هفته تماس گرفته و استعلام‌قیمت نمایید.

تفاوت قیمت فروش گونی ساده و لمینت در اراک در سال ۱۴۰۰

گونی پلاستیکی در انواع مختلف تولید می‌شود . برخی از انواع کیسه گونی پلاستیکی عبارتند از :

  • کیسه گونی ساده
  • کیسه گونی لمینت
  • کیسه گونی نایلون دار
  • کیسه گونی جامبو
  • کیسه گونی کامپوزیت
  • کیسه گونی سیمان
  • کیسه گونی کاغذی
  • و غیره؛

فروش گونی ساده

کیسه گونی پلاستیکی ساده و لمینت تفاوت هایی با هم دارند. کیسه گونی لمینت در واقع یک لایه پلی اتیلن برای آن ذوب شده و چسبانده می شود و سبب نفوذ ناپذیری کیسه گونی معمولی در مقابل رطوبت و تهویه هوا می گردد. قیمت کیسه گونی لمینت با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود و با قیمت فروش گونی ساده تفاوت دارد .برخی از این فاکتورها که در تعیین قیمت گونی لمینت موثر است عبارتند از:

  1. ابعاد کیسه گونی
  2. وزن خالی کیسه گونی
  3. نام ماشین آلات گونی بافی
  4. تیراژ تولید کیسه گونی لمینت
  5. کیفیت دوخت لمینت
  6. قیمت مواد اولیه پلی اتیلن و پلی پروپیلن در بورس
  7. میزان ضخامت لمینت بر روی گونی
  8. و..

فروش گونی ساده

جهت استعلام قیمت فروش گونی ساده و یا لمینت مورد نیاز خود در ابعاد مختلف در اراک و تهران و کرج و میتوانید به کارخانجات گونی بافی در این شهرها مراجعه نموده و یا با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ساعات شبانه روز به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

 

کیسه جامبو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جامبو بگ یا بیگ بگ در واقع کیسه های بزرگ از جنس پلی پروپیلن هستند که در ابعاد بزرگ تولید می شود . کیسه جامبو معمولاً از پارچه های ضخیم گونی همراه با چند بند دوخته میشود و تحمل وزن از ۵۰۰ کیلو تا ۳ تن را دارا می باشند که بستگی به سفارش مشتری دارد. کیسه های جامبو کاربرد مختلف دارند. برخی از کاربردهای کیسه جامبو  عبارتند از:

فروش گونی جامبو

  • انبار کردن محصولات مختلف فله و پودری
  • صادرات محصولات معدنی و شیمیایی از طریق زمینی و دریایی
  • جابجایی خاک و سنگ معادن تا کارخانجات فرآوری
  • استفاده از کیسه جامبو در بستر رودخانه جهت مهار سیلاب و جلوگیری از طغیان رودخانه ها و سواحل
  • استفاده از کیسه جامبو در حاشیه جاده ها هنگام جاده سازی جهت جلوگیری از ریزش خاک و سنگ
  • و…

فروش گونی جامبو

 

خرید و فروش گونی ساده در بندرعباس و بوشهر

با توجه به توسعه صنایع مختلف کشاورزی و شیمیایی صنعتی در شهرهای مختلف ایران مانند تبریز بوشهر و بندرعباس و اصفهان در دیگر شهرها استفاده از کیسه گونی بسیار رواج پیدا کرده است . از کیسه گونی پلاستیکی ساده جهت پر کردن و جابجایی و انبار کردن بسیاری از محصولات استفاده می شود.  برخی از صنایع که از گونی پلاستیکی ساده استفاده می‌کنند عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع شیمیایی
  3. صنایع ساختمانی
  4. صنایع پتروشیمی
  5. صنایع غذایی
  6. صنایع دامی
  7. صنایع کشاورزی
  8. صنایع آرایشی
  9. صنایع بهداشتی
  10. و غیره

فروش گونی ساده

 

خرید و فروش گونی ساده در شهرهای مختلف مانند بندرعباس و کرمان و بوشهر و دیگر شهرها بسیار رواج دارد و افراد بسیاری فروشگاه‌های خود اقدام به خرید و فروش گونی ساده و لمینت و انواع مختلف گونی می‌نمایند. جهت استعلام قیمت فروش گونی ساده در بوشهر و کرمان و اصفهان و بندرعباس و دیگر شهرها می‌توانید به کارخانجات گونی بافی یا کارگاه گونی دوزی مراجعه نموده و یا به صورت آنلاین با مشاوره فروشی مجموعه تماس گرفته و اطلاعات کسب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی ضد آب

لیست قیمت فروش گونی ضد آب در سال 1403

استفاده از کیسه گونی پلاستیکی جهت بسته بندی محصولات غذایی و صنعتی و شیمیایی کاربرد …

%year%| همه حقوق وب سایت برای %site% محفوظ است
مشاوره در واتساپ