خانه / رول گونی پلاستیکی / لیست قیمت گونی قند و شکر در نیشابور

لیست قیمت گونی قند و شکر در نیشابور

قیمت گونی قند و شکر و آرد و حبوبات با توجه به ابعاد و کیفیت آن در اصفهان و تبریز و مشهد متفاوت می باشد. بسیاری از محصولات غذایی مانند گندم و برنج و شکر و حبوبات  و… در  کیسه های نایلونی ویا پلاستیکی بسته بندی و در بازار عرضه می شود.

در این مقاله میخوانید؛

جهت خرید گونی دست دوم آردی در سنندج و زنجان به کجا مراجعه کنیم؟

قیمت گونی قند و شکر در نیشابور و اصفهان چه تفاوتی دارد؟

بزرگترین تولید کنندگان کیسه جامبو در کدام شهر هستند؟

جهت صادرات رول گونی پلاستیکی ضدافتاب به ارمنستان و ترکمنستان چه کار کنیم؟

.قیمت گونی دست دوم

بسیاری از محصولات غذایی مانند گندم و برنج و شکر و حبوبات  و… در  کیسه های نایلونی ویا پلاستیکی بسته بندی و در بازار عرضه می شود. قیمت گونی قند و شکر و آرد و حبوبات با توجه به ابعاد و کیفیت آن در اصفهان و تبریز و مشهد متفاوت می باشد.

خرید گونی دست دوم آردی در سنندج و زنجان

گونی های پلاستیکی در ابعاد و اندازه مختلف تولید می گردند . گونی پلاستیکی  در بسته بندی بسیار محصولات غذایی و شیمیایی و معدنی کاربرد دارد . برخی از انواع گونی پلاستیکی عبارتند از:

  1. گونی پلاستیکی لمینت
  2. کیسه گونی نایلون دار
  3. کیسه گونی کامپوزیت
  4. کیسه گونی جامبو
  5. گونی سیمانی adstar
  6. کیسه گونی bopp
  7. گونی پلاستیکی ساده
  8. و…

خرید گونی دست دوم

کیسه های گونی پلاستیکی پس از تخلیه به عنوان ضایعات به فروش میرسند. البته اگر سالم باشد به عنوان گونی دست دوم قابلیت مصرف مجدد دارد. خرید و فروش گونی پلاستیکی دست دوم در تهران و اصفهان و سنندج و تبریز و شهرهای دیگر رواج دارد . برخی از انواع گونی پلاستیکی که به عنوان دست دوم بسیار کاربرد دارند عبارتند از:

  • گونی دست دوم آردی
  • گونی دست دوم شکری
  • گونی دست دوم کود شیمیایی
  • گونی دست دوم کامپوزیت
  • گونی دست دوم دانه مرغ
  • گونی دست دوم خوراک دام
  • گونی دست دوم برنجی
  • و..قیمت گونی دست دوم

جهت خرید عمده گونی پلاستیکی آردی و شکری در  سنندج و زنجان و همدان می‌توانید به کارخانجات تولیدی کیک و شیرینی مراجعه کنید یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و انواع گونی پلاستیکی آردی و شکری دست دوم مورد نیاز خود را با ضمانت و جنس مرغوب و بدون پوسیدگی و پارگی از تهران خریداری نمایید.

قیمت فروش گونی دست دوم آردی و شکری در مرداد ۱۴۰۱ در تهران به شرح زیر می باشد:

  • گونی آردی هر عدد 1700 تومان
  • گونی شکری  درجه یک هر عدد 2700 تومان
  • گونی شکری  درجه دو هر عدد 2300 تومان

خرید گونی دست دوم

قیمت گونی قند و شکر در نیشابور و اصفهان چه تفاوتی دارد؟

محصولات مختلف جهت بسته بندی از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می کنند. با توجه به نوع محصول باید از انواع کیسه گونی مورد نیاز استفاده کنید. صنایع مختلفی از کیسه گونی جهت بسته بندی استفاده می کنند عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع شیمیایی
  3. صنایع ساختمانی
  4. صنایع پتروشیمی
  5. صنایع غذایی
  6. صنایع دائمی
  7. صنایع کشاورزی
  8. صنایع دارویی
  9. صنایع بهداشتی
  10. صنایع نظامی
  11. صنایع نفت و گاز
  12. و غیره

گونی پلاستیکی همانطور که گفته شد در انواع مختلف تولید می گردد و هر نوع گونی در ضخامت های مختلف تولید می شود .مثلاً گونی عرض۶۰ سانت است و در ضخامت های مختلفی تولید می گردد . گونی ساده عرض ۶۰ با ضخامت متوسط معمولا جهت گونی آرد مورد استفاده قرار می گیرند.  اما گونی شکر معمولاً ضخیم می باشد. گونی آردی معمولا ابعاد ۶۰ در ۹۰ با وزن ۷۰ گرم می باشد.  اما گونی قند و شکر در ابعاد ۶۰ در ۹۰ با وزن ۱۰۰ تا ۱۲۰ گرم تولید می شود.

 قیمت کیسه گونی

یکی از دلایل اصلی تفاوت ضخامت بین گونی آردی و شکری به خاطر نوع دانه بندی این محصولات می باشد. به عنوان مثال اگر گونی آرد سوراخ شود کلار از درون گونی خارج نمی شود و فقط مقدار کمی بیرون میریزد.  اما اگر گونه شکر سوراخ شود کل شکر از آن سوراخ خارج شده و بیرون میریزد.  بنابراین جهت بسته بندی شکر از گونی ضخیم استفاده می کنند .

قیمت گونی قند و شکر در کارخانجات مختلف تفاوت دارد. جهت خرید عمده گونی آرد و شکر به قیمت درب کارخانه در اصفهان و تبریز می‌توانید به کارخانجات تولید کیسه گونی مراجعه نمایید . تولید گونی قند و شکر فقط در برخی کارخانجات انجام می شود که عبارتند از:

 قیمت کیسه گونی

  • کارخانه کیسه بافی اصفهان
  • کارخانه کیسه بافی آبان در اهواز
  • کارخانه کیسه بافی اطهر بافت در تبریز
  • کارخانه کیسه بافی ترمه بافت در تبریز
  • کارخانه گونی بافی پلی رامین در شیراز
  • کارخانه کیسه بافی استحکام بافت در تبریز
  • و…

جهت استعلام قیمت گونی قند و شکر در تیراژ بالا همراه با چاپ و صادرات آن می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

خرید گونی جامبو

بزرگترین تولید کنندگان کیسه جامبو

کیسه جامبو یا بیگ بگ در ابعاد بزرگ از جنس گونی پلی پروپیلن به همراه چند بند طرف آن دوخته میشود. ابعاد کیسه جامبو معمولاً بیش از یک متر می باشد . ودر مدل های مختلف تولید می شود. جامبوبگ با توجه به نیاز مشتری و سفارش کارخانجات  و معادن و نوع کالا تولید می گردد. فاکتورهای مختلفی در قیمت تولید و دوخت کیسه جامبو تاثیرگذارند. برخی ازین عوامل  عبارتند از:

  1. ابعاد کیسه جامبو
  2. وزن بار کیسه جامبو
  3. تعداد بندهای جامبوبگ
  4. نوع بار داخل جامبو
  5. نوع درب کیسه جامبو
  6. نوعی کف بیگ بگ
  7. نوع قیف جامبوبگ
  8. نوع دوخت جامبو
  9. و…

خرید گونی جامبو

کارخانجات گونی بافی در شهر های مختلف فعالیت می‌کنند. اما تولید پارچه ویژه جامبوبگ فقط در توان برخی از کارخانجات میباشد. برخی از کارخانجات فقط پارچه های کیسه جامبو می توانند تولید کنند . برخی دیگر فقط می‌توانند کیسه جامبو دوخت و برش نمایند. بزرگترین تولید کنندگان کیسه جامبو در تبریز و اصفهان و تهران هستند. برخی کارخانجات گونی بافی که پارچه جامبو بگ تولید میکنند عبارتند از:

  • کارخانه کیسه بافی اصفهان
  • کارخانه مهربان الیاف گرمسار
  • کارخانه سام بافت تبریز
  • کارخانه پینک در رشت
  • کارخانه آذر فدک در تبریز
  • کارخانه سنگین بافت در اراک
  • و…

تولید کنندگان کیسه جامبو در شهرهای مختلف به صورت کارگاهی و کارخانه به صورت سنتی یا اتوماتیک فعالیت می کنند.  برخی از تولیدکنندگان پارچه های جامبو، کیسه جامبو نیز دوخت و برش می نمایند. اما بسیاری از کارخانجات فقط کیسه جامبو می دوزند . جهت سفارش تولید جامبو میتوانید به کارگاه ها و کارخانجات تولید کیسه جامبو که دوخت و برش انجام می‌دهند مراجعه نموده و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید . یا با مشاورین فروش مجموعه آوید تماس گرفته و در تمام ایام هفته ثبت سفارش نموده و با ارزانترین قیمت خرید کنید.خرید گونی جامبو

رول پارچه جامبو معمولا به صورت کیلویی با توجه به قیمت مواد اولیه در بورس در بازار به فروش می رسد. اما کیسه جامبو با توجه به نوع سفارش مشتری به صورت عددی تولید و عرضه می شود.

 

صادرات رول گونی پلاستیکی ضدافتاب به ارمنستان و ترکمنستان

گونی پلاستیکی به صورت رول تولید می شود. رول گونی پلاستیکی به دو صورت گرد بافت یا تخت در کارخانجات گونی بافی در شهر های مختلف مانند تبریز و سنندج و اراک و اصفهان بافته می شود. گونی پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می گردد.  گونی پلاستیکی از رول گونی گردباف تهیه میشود .رول گردباف با ضخامت های مختلف از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت تولید می گردد .

خرید رول گونی

رول گونی نمای ساختمان که به صورت تخت می باشد معمولا در کارخانجات اصفهان و سیرجان و تبریز و رشت تولید می شود.  رول گونی نمای ساختمان در ابعاد و مدل های مختلفی عرضه می شود که عبارتند از:

  1. رول گونی پلاستیکی ضد آب
  2. رول گونی پلاستیکی ضد آفتاب
  3. رول گونی پلاستیکی ساده
  4. رول گونی پلاستیکی ضد آب و ضد آفتاب

 

خرید رول گونی

گونی نمای ساختمانی در ابعاد ۲ متری و ۳ متری و 4 متری معمولاً بافته می شود و ضخامت های مختلفی دارد. جهت استعلام قیمت و صادرات رول گونی پلاستیکی در انواع مختلف به کشورهای افغانستان و ارمنستان و عراق و دیگر کشورها می توانید به راحتی به کارخانجات گونی بافی در تبریز و اصفهان و شیراز و اراک و رشت و سیرجان مراجعه نموده. یا با مشاورین فروش مجموعه در تمام ایام هفته تماس گرفته و  رول گونی مورد نیاز خود را ارزان ترین قیمت به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید .صادرات انواع رول گونی معاف از مالیات می باشد و ممنوعیت صادراتی ندارد.

خرید رول گونی

.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش گونی ضد آب

لیست قیمت فروش گونی ضد آب در سال 1403

استفاده از کیسه گونی پلاستیکی جهت بسته بندی محصولات غذایی و صنعتی و شیمیایی کاربرد …

%year%| همه حقوق وب سایت برای %site% محفوظ است
مشاوره در واتساپ