خانه / گونی ضایعاتی و دست دوم / افزایش قیمت گونی قیر گونی در کرج در 1403

افزایش قیمت گونی قیر گونی در کرج در 1403

امروزه جهت استعلام قیمت گونی قیر گونی و خرید  در کرج و تهران و قزوین می توانید برای ابزار فروشی ها و مصالح فروشان مراجعه نمایید. استفاده از گونی چتایی جهت قیرگونی از سالیان بسیار رواج داشته است.

در این مقاله میخوانید؛

کیسه گونی دست دوم چه کاربردهایی دارد؟

جهت خرید عمده جامبو بگ قیر در اهواز و ایلام به کجا مراجعه کنیم؟

جهت چاپ کیسه گونی و صادرات به عمان و امارات چه کار کنیم؟

دلایل افزایش قیمت گونی قیر گونی در کرج در تابستان ۱۴۰۱ چیست؟

….

 قیمت گونی قیر گونی

استفاده از گونی چتایی جهت قیر گونی از سالیان بسیار رواج داشته است. امروزه جهت استعلام قیمت گونی قیر گونی و خرید  در کرج و تهران و قزوین می توانید برای ابزار فروشی ها و مصالح فروشان مراجعه نمایید.

….

کیسه گونی دست دوم چه کاربردهایی دارد؟

در بسیاری از کارخانجات کیسه های  پلاستیکی  حاوی مواد اولیه پس از تخلیه به عنوان ضایعات به فروش میرسند. با توجه به مصرف انواع کیسه گونی، ضایعات کیسه های پلاستیکی بسیار زیاد می باشد . برخی از انواع و ابعاد کیسه گونی پلاستیکی به عنوان دست دوم قابل استفاده می باشد .به عنوان مثال کیسه گونی آردی و شکری و کود شیمیایی به صورت دست دوم خرید و فروش می شود.  گونی جامبو بگ نیز که معمولاً جهت حمل محصولات پتروشیمی استفاده می شود پس از تخلیه قابلیت استفاده مجدد دارد. قیمت گونی قیر گونی دست دوم نیز بسیار ارزان می باشد و می توانید بصورت عمده خریداری نمایید.

خرید گونی دست دوم

برخی از خریداران عمده انواع گونی دست دوم پلاستیکی عبارتند از:

  • کشاورزان : که هنگام فصل برداشت محصولات صیفی مانند سیب زمینی و پیاز از مزرعه تا انبار به دنبال خرید کیسه دست دوم می باشند تا هزینه های برداشت کاهش یابد.
  • پیمانکاران ساختمانی : که عمدتاً جهت حمل نخاله های ساختمانی به خارج از شهر از کیسه گونی آردی دست دوم استفاده می کنند.
  • تراشکاران و قطعه سازان : در کارخانجات خود برای جابجایی موقت محصولات جهت پرداخت کاری و رنگ کاری یا تراشکاری در بخشهای مختلف کارخانه دست دوم استفاده می کنند تا هزینه تولید کاهش یابد . ضمنا انجام کارها در زمان کمتری و با سرعت بیشتری انجام شود.
  • معادن : در گذشته برای حمل مواد اولیه از معدن تا کارخانه از خطوط ریلی یا تریلی و کامیون استفاده میشد. امروزه برای حمل مواد اولیه از معادن جهت صادرات یا ارسال به کارخانجات از کیسه های جامبو با توجه به الزامات زیست محیطی رواج یافته است.
  •  قیمت کیسه گونی

جهت خرید عمده انواع کیسه گونی دست دوم در ابعاد اندازه مختلف مورد نیاز خود می توانید در تمام ایام هفته با مشاورین فروش گروه تولیدی و بازرگانی آوید تماس بگیرید. ارسال انواع کیسه گونی در سریع ترین زمان به شهرهای مختلف از طریق باربری انجام می شود.

خرید عمده جامبو بگ قیر در اهواز و ایلام

استفاده از جامبوبگ جهت بسته بندی و حمل و نقل بسیار ی از محصولات بله صادراتی رواج پیدا کرده است. انواع صنایع مختلف از کیسه جامبو جهت انبار و صادرات محصولات خود استفاده می کنند. برخی از صنایع عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع ساختمانی
  3. صنایع شیمیایی
  4. صنایع پتروشیمی
  5. صنایع نفت و گاز
  6. صنایع دارویی
  7. صنایع بهداشتی
  8. صنایع غذایی
  9. صنایع کشاورزی
  10. صنایع دامی
  11. صنایع نظامی
  12. و…

 قیمت گونی جامبو قیر

تولید کیسه جامبو در کشورهای مختلف جهان مانند ترکیه و چین و کانادا و ایران بسیار پیشرفت کرده است. کارخانجات تولید کیسه جامبو در ایران در تبریز و اصفهان و تهران نیز بهره برداری رسیده اند. تولید کیسه جامبو بسیار سخت میباشد و کیفیت پارچه و نوع دوخت بسیار مهم می باشد. با توجه به نیاز و نوع محصول انواع کیسه جامبو تولید می شود .برخی از انواع کیسه های جامبو به شرح زیر می باشد:

  • جامبو بگ چهاربند دو سر قیف
  • جامبو بگ ۴بند سر قیف کف بسته
  • جامبوبگ ۴بند کف قیف درلیفه
  • کیسه جامبو ۲بند کف بسته درباز
  • کیسه جامبو ۲بند کف بسته درلیفه
  • کیسه جامبو ۸بند کف بسته درباز
  • کیسه جامبو ۸بند کف بسته درقیف
  • و..

 قیمت گونی جامبو قیر

با توجه به نوع محصول انواع کیسه جامبو با کیفیت های مختلف تولید می شود. یکی از تخصصی ترین انواع کیسه جامبو مربوط به تولید کیسه جامبو بگ قیر صادراتی می باشد. کیسه جامبو قیر یا بیتو بگ بسیار ضخیم می باشد. کیفیت دوخت جامبوبگ قیر بسیار مهم میباشد . نوع پارچه بسیار ضخیم بوده و باید تحمل دما و وزن مذاب را داشته باشد . داخل کیسه جامبو بگ قیر صادراتی معمولاً دو لایه نایلون نانو که تحمل دمای تا ۱۱۰ درجه را داشته باشد، قرار می دهند. بسته بندی و قفسه بندی جامبوقیر بسیار مهم است. برخی از انواع مدلهای بیتو بگ یا پلی بگ عبارتند از:

  1. کیسه جامبو ذوزنقه ای
  2. کیسه جامبو مکعب با قفسه آلومینیومی
  3. جامبوبگ مکعب با قفسه فولادی
  4. کیسه جامبو قیر مکعب با ستونهای فولادی

در اینجا  فیلم برخی از انواع کیسه های جامبوبگ قیر و فرایند پر کردن داخل آن را مشاهده می نمایید.

 

تولید کنندگان در شهرهای تبریز و اصفهان و تهران و اراک فعالیت می کنند. جهت خرید عمده جامبوبگ قیر در اهواز و ایلام و اصفهان می توانید به کارخانجات تولیدی جامبوبگ به صورت تخصصی مراجعه نمایید. تولید انواع کیسه جامبو بگ قیر در مجموعه تولیدی و بازرگانی با کیفیت بالا و ضمانت کارخانه جهت صادرات انواع قیر به کشورهای مختلف انجام می شود. قیمت عمده خرید جامبو بگ قیر در اهواز و ایلام و تهران با توجه به ابعاد و مشخصات نوع قیر و دمای آن متفاوت می باشد. جهت استعلام قیمت عمده کیسه جامبو قیر صادراتی می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ایام هفته تماس بگیرید. قیمت گونی قیر گونی چتایی جهت قیرگونی و عایق کاری ساختمان ها نیز بر اساس دلار نوسان دارد.

 قیمت گونی جامبو قیر

چاپ کیسه گونی و صادرات به عمان و امارات

کیسه گونی یکی از بهترین روش های بسته بندی و صادرات محصولات به کشورهای مختلف می باشد .چاپ و بسته بندی تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی فروش بیشتر محصولات و کالاهای مختلف دارد . برندینگ از بخشهای مختلفی تشکیل می شود.  یک بسته بندی با چاپ با کیفیت پایه برندینگ و فروش محصول در سطح جهانی می باشد. کیسه گونی در انواع مختلفی در کارخانجات گونی بافی در تبریز و اصفهان و رشت و تهران و یزد و همدان و… تولید می شود و با روش‌های متنوعی چاپ بر روی آن انجام می شود. برخی از انواع کیسه گونی عبارتند از:

  • گونی پلاستیکی نایلون دار
  • گونی پلاستیکی لمینت
  • گونی پلاستیکی کامپوزیت
  • کیسه گونی سیمان adstar
  • کیسه گونی جامبو
  • گونی پلاستیکی ساده
  • و…

چاپ کیسه گونی

چاپ کیسه گونی در مدل های مختلف انجام می‌شود .برخی از مدل های عبارتند از:

  • چاپ تک رنگ
  • چاپ دو رنگ
  • چاپ ۳رنگ
  • چاپ ۴رنگ
  • چاپ دوطرفه
  • چاپ تصویری
  • و…

نوع چاپ و مدلی که روی کیسه گونی چاپ می گردد با توجه به نوع محصول و به سلیقه مشتری مشخص می‌شود . ارزش محصول که در یک گونی قرار دارد تاثیر بسیار زیادی در نوع مدل چاپ دارد . هر چقدر ارزش محصول بیشتر باشد هزینه ای که برای چاپ و بسته بندی محصول می گردد بیشتر می شود . برخی از روش های چاپ به شرح زیر می باشد:

چاپ کیسه گونی

  1. چاپ تامپون
  2. چاپ لیزری
  3. چاپ opp
  4. چاپ فلکسو
  5. چاپ کلیشه
  6. چاپ شابلون
  7. چاپ هلیو
  8. چاپ سیلک
  9. و..

با توجه به نوع برند و طرح مورد نظر چاپ خود می توانید در تهران و شیراز و اصفهان و تبریز و اهواز و ایلام و مشهد در تمام ایام هفته با مشاورین فروش تماس گرفته یا به صورت حضوری به کارخانه جهت ثبت سفارش و آشنایی با انواع چاپ گونی مراجعه نمایید. صادرات انواع کیسه گونی چاپی به ارمنستان و امارات و عمان و روسیه و… توسط این مجموعه انجام می شود.

چاپ کیسه گونی

کارخانجات تولید کیسه گونی در شهرهای اصفهان و تهران و رشت و ساری و گرگان و اراک و دیگر شهرها فعالیت می کنند و هر کدام از انواع مختلف کیسه گونی با روش های مختلف چاپ انجام می دهند. با توجه به نیاز خود باید به کارخانجات تولید کیسه گونی و چاپخانه ها متناسب با نوع گونی مراجعه نمایید.

بسیاری از کشورهای اطراف مانند پاکستان و امارات و عمان به ارمنستان و.. جهت تأمین کیسه گونی با چاپ موردنظر خود به کارخانجات تولید و چاپ گونی در اصفهان و تهران و شیراز و تبریز در ایران مراجعه می‌کنند تا کیسه گونی های مورد نظر خود را با بسته بندی مناسب خریداری نموده در کشور خود جهت بسته بندی محصولات خود استفاده کنند.

در اینجا فیلم فرایند چاپ تصویر گونی bopp ملاحظه می فرمایید.

 

دلایل افزایش قیمت گونی قیرگونی در کرج در تابستان ۱۴۰۱

در گذشته و در قرن های پیش جهت بسته بندی محصولات خود و یا عایق کردن پشت بام ها از گونی چتایی یا گونی کنفی استفاده میشد. گونی کنفی از الیاف گیاه کنف تولید می‌شود که عمدتاً در کشورهای هند و بنگلادش و پاکستان رشد می نماید . گونی کنفی که به عنوان گونی بنگالی معروف می باشد معمولاً از این کشورها در انواع زیر وارد ایران میشود:

  • الیاف کنفی
  • نخ کنفی
  • پارچه و رول کنفی
  • گونی کنفی دوخته شده

 قیمت گونی قیر گونی

مصرف عمده گونی کنفی در ایران در گذشته جهت گونی دوزی و قیرگونی بوده است. با توجه به اینکه قیمت گونی کنفی رابطه مستقیم و قیمت ارز و دلار دارد. در سالیان اخیر قیمت دلار افزایش پیدا کرده و تولید کیسه گونی کنفی به صرفه نمی باشد. اما همچنان استفاده از گونی کنفی درجه دو و درجه سه جهت قیرگونی همراه با ایزوگام کاربرد دارد.

جهت استعلام قیمت و آشنایی با سایر محصولات و چاپ انواع گونی می توانید به وبسایت گروه تولیدی و بازرگانی آوید (WWW.AVIDBAG.COM ) مراجعه نمایید..

جهت خرید عمده گونی بنگال موردنیاز خود در انواع مختلف می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید . یا جهت خرید محدود به ابزار فروشی ها یا مصالح فروشی ها به صورت خرده فروشی مراجعه نمایید. قیمت گونی قیرگونی بسیار نوسان دارد. جهت استعلام قیمت گونی قیرگونی میتوانید به فروشندگان عمده گونی کنفی در بازار تهران مراجعه نمایید.

 قیمت گونی قیر گونی

حدود قیمت رول گونی  بنگال در تهران در مرداد 98 بشرح زیر می باشد:

رول گونی  بنگال درجه 1 ==== هریارد =======» 9000  تومان
رول گونی  بنگال  درجه2 =====هریارد======» 5000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه 3 =====هریارد======» 3500 تومان

 

حدود قیمت رول گونی بنگال در تهران در مهر 99 بشرح زیر می باشد:

رول گونی  بنگال درجه 1 ==== هریارد =======» 16000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه2 =====هریارد======» 13000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه 3 =====هریارد======» 11000 تومان

قیمت گونی کنفی

حدود قیمت رول گونی بنگال در تهران در شهریور 1400 بشرح زیر می باشد:

کیسه گونی بنگال درجه 1 ====هریارد =======» 210000 ریال
کیسه گونی بنگال درجه2 ====هریارد =======» 180000 ریال
کیسه گونی بنگال درجه 3 ====هریارد =======» 165000 ريال

 

حدود قیمت رول گونی بنگال در تهران در بهمن 1401 بشرح زیر می باشد:

رول گونی  بنگال درجه 1 ==== هریارد =======» 28000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه2 =====هریارد======» 24000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه 3 =====هریارد======» 22000 تومان

جهت استعلام قیمت و آشنایی با سایر محصولات و چاپ انواع گونی می توانید به وبسایت گروه تولیدی و بازرگانی آوید (WWW.AVIDBAG.COM ) مراجعه نمایید..

افزایش قیمت دلار در تابستان ۱۴۰۱ تاثیر بسیار زیادی در افزایش  قیمت گونی قیر گونی  در کرج و تهران ایجاد نمود. البته کاهش واردات گونی کنفی و به هم خوردن نسبت عرضه و تقاضا در بازار نیز بی تاثیر نمی باشد.

حدود قیمت رول گونی بنگال در تهران در دی 1402 بشرح زیر می باشد:

رول گونی  بنگال درجه 1 ==== هریارد =======» 55000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه2 =====هریارد======» 38000 تومان
رول گونی  بنگال  درجه 3 =====هریارد======» 29000  تومان

 

قیمت گونی چتائی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

قیمت گونی پلاستیکی ضایعاتی

آخرین قیمت خرید و فروش گونی پلاستیکی ضایعاتی 1403 در بندرعباس

استفاده از گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی …

%year%| همه حقوق وب سایت برای %site% محفوظ است
مشاوره در واتساپ